Shooter
S2, E6: Mel's past military expertise proves critical when McCall is hired by District Attorney Grafton (Jennifer Ferrin) to find a sniper on a killing spree, seemingly selecting victims at random. Also, Delilah experiences PTSD when the sniper shootings cause her to relive the trauma of her friend's fatal shooting.