Should Old Acquaintance Be Forgot?
시즌 4, 에피소드 13: Naomi embarrasses herself in front of her boss Rachel in an attempt to get over her break-up with Austin. Dixon and Adrianna are booked to perform at a club, where they realize that working together might be a bad idea.