Shovels Are for Digging
S1, E2: In this animated sketch series, a suicidal chicken interrupts a wedding, Ricky the Rocketship's educational trip to the moon with eager children goes horribly awry, and the aliens have to sleep with Jeff's mom to cure her cancer.