Show Me Going
시즌 5, 에피소드 20: When Rosa responds to an active shooter alert, the rest of the squad is forced to stay back, desperately fearing for her safety. Feeling helpless, Jake frantically brainstorms ways to offer his assistance, Terry faces an existential crisis and Gina and Amy try to make themselves useful by fixing Rosa’s broken toilet.