Shrimp and Pineapple Tacos
S1, E5: Samantha Seneviratne shares a taco recipe that's easy to make, easy to customize and easy to enjoy with family and friends no matter what dietary restrictions they have. For dessert, she makes a creamy, fruity freezer treat that comes together in minutes.