Shunned & the City
T1, E2: Mary takes a trip to New York City. Katie Ann tags along with Mary and Kate, and talks to a New York guy! In Pennsylvania, Abe, Rebecca, Sabrina, and Jeremiah talk babies and shunning ... while Andrew and Chapel have an important appointment.