Shut It Down at the Oscars
S1, E6: The Oscars have arrived and the Zoe camp is in full award mode. Tension grows between Taylor and Brad as the team labors to create the picture perfect red carpet moment for 5 of Rachel's A-list clients. The pressure proves too much for Brad to handle. It's a make or break moment, and the entire Zoe camp is put to the test.