Сезон 1, серия 6: On a small beach, Carlo Cracco and Pierfrancesco Favino will experience southern hospitality in Sicily. Between the sea and the hinterland, Carlo will teach Pierfrancesco the basics, such as how to dress a salad, and then have him even tackle dishes of the highest level. Upon their return, the two will propose a starred recipe to the surprise and envy of some members of the Dinner Club.