Sidecar Surprise
S3, E17: An unassuming mom in an oversized sweater tries to pull the wool over Ton & Allen's eyes at a storage auction in Arlington, VA. The guys uncover a black powder cannon designed in the 15th century and a Russian military motorcycle!