Sideshow Bob's Last Gleaming
S7, E9: The Simpsons’ nemesis, Sideshow Bob, returns to threaten Springfield with a nuclear bomb. Then Bob tries to destroy Krusty with the Wright Brothers’ plane, but fails yet again.