Sideshow
S3, E14: David Banner is hired by an itinerant carnival act as a stage manager, but finds his true role is that of bodyguard for the all-girl cast, which has been ostracized because of a series of catastrophes following in its wake. A pretty mind reader, and the man who trails her, are the keys to the jinx reputation.