Sigmund And The Sand Castle Contest
Сезон 1, серия 6: Sigmund volunteers to help Johnny and Robyn win the annual sand castle contest. But when Sigmund gets sick in the process, the kids have to figure out how to cure an ill sea monster. Meanwhile, Scotty brings a robotic vacuum to clean their cave, and Slurp thinks it’s a pet his mother has finally gotten for him.