Signal and Noise
S1, E2: When Raimy and Frank speak over the ham-radio, she lets him know that her mom will be murdered unless Frank can figure out a way to warn her. Raimy also delivers devastating news regarding Stan Moreno. Meanwhile, in 2016, Raimy follows a lead in the Nightingale case; and in 1996, Frank and Satch work together to follow the same lead.