Significant Brother
S4, E22: Sparks fly between Phoebe and Cherry's visiting brother, prompting Cherry to grow concerned that she will be overshadowed by this new romance. After Cherry begs Phoebe not to date her brother, Phoebe must decide between love and friendship.