Signs of Change
시즌 12, 에피소드 16: When military grade technology is stolen, a deaf engineer, Sienna Marchione (Raquel McPeek Rodriguez), who always wanted to serve her country, and the only member of her team to survive the theft, helps Kensi and NCIS track down the tech before it's taken out of the country.