Silence My Companion, My Death Destination
S1, E4: Madarin uses Julia's daughter Rachel to lure Iron Man into a trap. In order to rescue her, Iron Man needs to overcome a serious power supply problem. Meanwhile, the military accepts a new tank design from Stark Enterprises.