Silenced and Speaking Out
Сезон 1, серия 4: Aaron's struggles with addiction and mental illness come to a tragic conclusion. Nick faces more sexual assault allegations, and his accusers finally take their cases to court. Carter maintains his innocence and shows that he is ready to fight back.