Silent Mode
S1, E6: When Yukiteru's mother comes home for a bit, Yuno knows this is her chance to make a great impression! So she breaks in to cook and clean. Yuki is less than pleased, but it seems his mom likes Yuno? Meanwhile, the fallout from the cult incident continues.