Silver Supernova
시즌 1, 에피소드 16: At critical moments in history, our second place metal was the most important metal on Earth. Big History reveals how silver's place in our minds was determined by the heat of exploding stars, and how this one metal saved democracy, gave us the dollar, and had a secret power to connect the world.