Simon Roberts Was Here
S1, E14: When the agency’s new research analyst defeats Simon in a creativity contest, Zach and Andrew work together to help Simon get his groove back. Meanwhile, Sydney worries that her new attachment to a cat will ruin her chances with future human relationships.