Simplemente María Simplemente María
S1, E6: Maria assures Alejandro she never wants to see him again. Pina goes to Alejandro's house to confront him, Adolfo sees them and finds out everything. Adolfo warns Alejandro he will leave him penniless if he keeps seeing Maria.