시즌 1, 에피소드 6: A seemingly low-tech town is in a battle with a high-tech company run by Tad Raxall, a charming megalomaniac trying to computerize the entire world. Soon nothing high-tech in the town is functioning. Fi traces the glitches to mischievous gremlins.