Simprovised, West Coast
S27, E21: After butchering a speech in front of all of his friends at work, Homer turns to improv comedy to gain back his confidence in his public speaking skills. Meanwhile, Marge decides to rebuild Bart’s lackluster treehouse, but tensions rise when Bart questions her building skills. Also, in the episode’s last three minutes, Homer appears LIVE for the first time on television (both for East and West Coast broadcasts) to answer fan questions.