Simpsons Roasting On an Open Fire
시즌 1, 에피소드 1: After Bart’s tattoo removal, Homer’s failure as a department store Santa, and a bad day at the dog track, Christmas prospects look dim for the Simpsons. But Homer seizes the day, and, with the help of Santa’s Little Helper, blunders home with the best gift of all --something to share the family’s love. And frighten prowlers. A holiday classic!!