Sine Deo Nihil
S2, E13: As the 8-Ball Army breaches the walls of Vega, David makes one final sacrifice to secure his survival. Gabriel forces Michael back to Mallory wherein they uncover a chilling surprise, while Noma’s dark secret is revealed. Finally, Claire makes a desperate attempt at closure as Alex fights for control of the only home he has left.