Singing for Our Lives
시즌 5, 에피소드 8: A young Latina's funeral raises questions about the culture--and future--of Fisher and Diaz. Meanwhile, David and Keith are upset when they're not in the driver's seat; Claire takes her co-worker Ted to an art school show; Brenda gets vital info from her doctor--and from Jackie; and Ruth goes out for some pampering and gets more than she paid for.