Rainbow Ruby Singing In the Rain; Mail Carrier Mayhem
S1, E6: Bad weather is making everybody in Rainbow Village gloomy; Rainbow Ruby becomes a Singer and puts on a concert that cheers everyone up; when Thunderbell forgets to mail invitations to his party, Rainbow Ruby devises a plan to deliver them.