Сезон 6, серия 3: When Schmidt and Cece and Winston and Aly invite Jess on their couples glamping trip, members of her singles-only group tag along. Meanwhile, Nick struggles with the next chapter of his New Orleans-set novel after Schmidt gives him “no notes."