Single Point of Failure
S1, E2: The Governor calls on Team Scorpion when his daughter is mysteriously "bio-hacked" with a deadly virus and has only 24 hours to live. Meanwhile, the case takes on a deeper significance for Walter after he receives a letter regarding his sister.