Sins Of The Father
S1, E3: Derek's old friend, Damon Ballard, facing divorce from his wife Lisa, is charged with abusing his ten-year-old son Michael. The police give no credence to Damon's claim that an invisible force attacked them both; so he turns to the Legacy team.