Sins of the Father
Сезон 1, серия 3: As a group of international reporters examine Hillsong’s global network, it becomes clear that long before Carl Lentz’s transgressions, Hillsong’s founding father, Frank Houston, laid the groundwork for the church’s pattern of covering up misconduct with non-disclosure agreements and hush money. And his son, Brian Houston, has allegedly been trying to cover up his father’s predatory past for decades.