Sins Of The Fathers Chapter 3: Attack of the Octobot
S3, E3: During the attack, Spider-Man loses his memory and becomes partners in crime with Dr. Octopus. Tyana and a cabbie named Mousie try and rescue him, but nobody listens to their story.