Siren's Song
시즌 1, 에피소드 4: Dante and Luc have just capture Petrakis, a man who enjoys mass murder when the Trans-Utopian is commandeered by Jup-Fed Special Forces transporting Ire, a girl with amazing powers who may be infected with a mind-altering virus.