Sisters Know Best
S10, E1: Broadway star Kristin Chenoweth comes to Kleinfelds with bride-to-be assistant, Julie to help her find a gown with glitz and glam. Amy and her twin sister have very different opinions on dress style, and Heather struggles to please her picky sister.