Six Characters in Search of an Exit
시즌 1, 에피소드 6: Miss Miriam hunts the Outcast while Howson fights to save Daniel. Luce and the others try to escape, but the creature pursues them. Luce learns who betrayed them to Howson and why. Meanwhile, Daniel fades as he recalls a past life with another Luce.