Sixty Days
Сезон 5, серия 21: Cruz (Joe Minoso) finds himself in a bad spot when an off duty incident begins to unravel, prompting Mouch (Christian Stolte) to step in and offer help in hopes of avoiding serious consequences from the CFD. Casey (Jesse Spencer) goes head to head with a big politician to get his measure for first responders passed. Lt. Severide (Taylor Kinney) makes life difficult for newest team member Jason Kannell (guest star Kamal Angelo Bolden) and Dawson (Monica Raymund) gets an unexpected visit from her father (guest star Daniel Zacapa).