Sky Priority
S7, E12: After Ceaser shockingly fires Sky, the shop descends into chaos. Bae and Rob receive devastating news. Sky plots her revenge on Ceaser. And Ted is furious when Tati gets wasted at a Black Ink party and goes home with another guy.