Slacker vs. Hacker
Сезон 1, серия 2: Brooke and Kevin determine which hacks work best for combatting spicy foods, peeling potatoes, camping, and keeping the mirror from fogging up after a shower. Plus, they'll see if a fork made from a pencil really does the trick.