Slain Dragons
S2, E9: Powers start dropping from the sky and Walker (Sharlto Copley) suspects an old friend is behind it. Pilgrim (Susan Heyward), however, pursues “Ghost” believing he’s responsible. Calista (Olesya Rulin) confronts SuperShock (Michael Madsen) but the encounter causes her to reconsider being a Power.