Slap Goes the Weasel
시즌 1, 에피소드 3: When Tripp posts a video of Iron Weasel doing their signature move the "Weasel Slap" online, it's a global hit. When a manipulative brat hurts himself doing the Weasel Slap, a pushy reporter organizes a boycott of the band.