Sleeping Lion
시즌 1, 에피소드 1: A resident of Akagicho, high-schooler Yamato finds himself locked up after starting a fight. His classmate, Teru, appears and makes him a deal. In exchange for getting him out of jail, he wants Yamato to take on a job for him. Yamato and his rival, Ryugo, head for the designated spot, but are set upon by thugs Teru riled up.