Sleeping Minnie
S1, E19: Minnie accidentally picks a Sleeping Rose from the Clubhouse Garden and falls into a 100-year sleep. Now Mickey needs to use his smarts and his strength to retrieve a Golden Harp from a faraway maze so he can play it and wake Minnie.