Sleeping with a Stranger
S1, E1: Elizabeth Chambers unravels the deception and manipulation that leads to the bloody ending of Kelly Sutliff's marriage — but a vicious attack is only the start of Kelly's nightmare. Living in fear, Kelly turns to an unlikely source for protection.