Sleepover Dream Light Haze
S2, E17: When Matt and Colleen take a strong sleep aid, they start experiencing crazy sleepwalking adventures. Also, Greg gets upset when Jen reveals she had a sex dream about a member of the family; Tim regrets missing a slumber party when he was a kid so he insists on helping Sophia make it through a friend’s sleepover; and John installs a motion-sensor light in the yard that flashes repeatedly, keeping them up at night.