Sleight of Hand
S2, E9: Willis, Leanne and Jesse risk their lives to operate on an officer with an explosive bullet lodged in her leg. Also, Mario, Noa and Guthrie treat a magician, Johnny Prentiss (Penn Jillette), who comes to Angels with trouble breathing.