Slide Effect
S4, E9: When the gang signs up for different hobbies that Eddie deems as lame, he begins to think he needs to find cooler friends in order to make his mark in high school. Jessica receives money to have her photograph professionally taken for her book, but in true Jessica fashion, she decides to pocket the money and have Honey take the photo for free. It doesn’t take long to realize that no one can meet her picture-perfect standards.