Slug It Out
S3, E3: Shotgun skills are tested with a head-to-head speed shooting challenge. Leaders emerge and tension escalates on both teams. And it's an elimination challenge unlike any before, featuring an elaborate machine, a Glock 34, and a line of non-stop cannonballs.