Slumber Party Panic / Trouble In Lumpy Space
Сезон 1, серия 101: Princess Bubblegum and Finn are doing experiments in a graveyard when they accidentally create candy zombies.... / Jake starts to turn lumpy after being bitten by Lumpy Space Princess! It’s up to Finn to find a cure that will save his friend.