Slurping Soup
시즌 34, 에피소드 3: Guy Fieri grabs a spoon for slurpin', starting in Honolulu at a diner known for oxtail soup. Then, people are flocking to a family-run restaurant in Baltimore, and a New Mexico chef is spicing her soup with a Santa Fe staple.