Smack in the middle
Сезон 1, серия 2: The Riddler fashions a mold of the face of the unconscious Robin. He contacts Batman with two more riddles. The Riddler tells Batman if he can solve the riddles, he'll know where Robin is. At the same time, Molly dons a Robin costume and a mask. Her task is to trick Batman into taking her to the Batcave. She succeeds but Batman had seen her disguise (but not for the reason most male viewers would guess). Trying to flee Batman, she panics and falls into the Batcave's atomic reactor. Batman rescues the real Robin but the Riddler escapes once more. Batman must solve additional riddles to find the villain's target -- the Moldavian pavilion at the world's fair where an ancient mammoth -- with jewels on the outside and priceless postage stamps inside -- is on display.